Loading color scheme

JUDr. Jana Hrstková, Ph.D., LL.M

„Keller Williams je vzpruhou pro český realitní trh. Jsme lídři ve vzdělávání a realitních technologiích .“

Setkání s ní vás nabije pozitivní energií. JUDr. Jana Hrstková, Ph.D., LL.M je energická a inspirativní dáma, která se rozhodla vnést svěží vítr na český realitní trh. V roce 2018 přivedla do České republiky značku Keller Williams a i když začátky nebyly jednoduché, vstup na místní trh se vydařil. Keller Williams Czech Republic začíná být první volbou jak pro klienty, tak realitní makléře. Ti mohou využívat robustní vzdělávací systém, podporu zahraniční sítě a technologické nástroje, které jim ulehčují a zefektivňují podnikání v realitách.

Česká centrála je součástí mezinárodní realitní sítě, která čítá přes 200 tisíc realitních makléřů po celém světě. Keller Williams je největší realitní franšízou na světě co do počtu realitních makléřů. Společnost v současné době působí ve více než 50 zemích a v expanzi pokračuje. Co to pro český realitní trh znamená?


Setkání s vizionářem Gary Kellerem v Texasu
„Vize a hodnoty značky Keller Williams jsou mi velmi blízké. Když jsem se dozvěděla o plánované expanzi do České republiky, zaujalo mě to a vyrazila jsem do celosvětové centrály v Austinu v Texasu,“ vypráví Jana. „Model společnosti postavený na vzdělávání, technologiích a inovacích mě přesvědčil o tom, že přesně to nám v České republice stále chybí. Málokdo ví, že realitní síť Keller Williams je vybudovaná makléři pro makléře. Velmi mě také ovlivnilo osobní setkání s Gary Kellerem, realitním vizionářem a autorem mnoha celosvětových bestsellerů. Jako první ženě vůbec mi byla udělena licence Keller Williams pro celý nový region pro Českou republiku. A to byla výzva!“


Podpora makléřů v podnikání je klíčová
Přístup Keller Williams spočívá ve velké míře na modelech, systémech a procesech, což pomáhá realitním makléřům a týmům pracovat efektivněji a současně poskytovat nadstandardní služby klientům. Klíčem je využívání moderních informačních technologií, zapojení umělé inteligence a akcent na vzdělávání. „Někdy jsme byli tak trochu považovaní za vzdělávací společnost, která se náhodou ocitla ve světě nemovitostí.
V roce 2018 nás uvedl časopis Training Magazine do síně slávy špičkových vzdělávacích organizací napříč všemi odvětvími ve světě,“ uvádí Jana. „I u nás v ČR máme propracovaný tréninkový kalendář. Všechna školení pro naše makléře streamujeme online a jsou nahrány, aby se k nim mohli zpětně vracet. Přístup mají také do obsáhlé databáze tréninků v angličtině. Pomáháme jim tím dosahovat karierního i osobního úspěchu.“
Přidaná hodnota pro klienty? Kvalitní marketing a mezinárodní přesah. Poznávacím znamením makléřů Keller Williams je kvalitní marketing, využívání online nástrojů a sociálních sítí. „O tom, jak funguje online marketing, můžeme přednášet i našim kolegům v zahraničí. Naši makléři vědí, jak pro klienty vyjednat ty nejlepší podmínky i v nejisté době, a to právě díky účinným marketingovým postupům,“ vysvětluje Jana. „Služby poskytujeme také velmi náročně české klientele, která chce investovat v zahraničí. Například přímo na Floridě působí naše česky hovořící makléřky, které mají dlouholetou znalost prostředí. Hodně aktivní a silní jsme také v Itálii, ve Francii, Portugalsku a Španělsku.“

Pozitivní firemní kultura a spolupráce
„Nikdo neuspěje sám, nikdo“,– jedno z nejznámějších hesel Garyho Kellera plně vystihuje přístup značky. Systém Keller Williams je založen na vzájemné podpoře makléřů, kanceláří a zemí, kde působí. „Co mě nejvíc těší? Třeba to, že naši makléři mezi sebou velice živě sdílejí nabídky a poptávky. Ohromný týmový duch a radost z úspěchu každého u nás opravdu funguje,“ uzavírá Jana Hrstková.

 

Kaprova 52/6
Praha 1 – Staré Město
Tel.: +420 734 579 008
info@kwcz.cz
www.kwcz.cz

AKTUÁLNÍ ČÍSLO

Naši partneři

komora clen

Audi

smart 270x371 02

Paliy

Banner LaVino

Banner cafedock

Banner cafedock2

onix

Banner felixir

Banner lexus

Banner Lazne

Banner reviderm

Banner napoleon