Loading color scheme

Mgr. Renata Sičáková

Majitelka nově otevřeného Hydrafacial Centra Praha a ředitelka společnosti Alcea Medical – oficiálního zastoupení Hydrafacial pro Českou republiku a Slovensko

Nejlepší pleť vašeho života!

Nový model z rodiny přístrojů Hydrafacial – Syndeo – přichází na český trh! Pomocí tohoto přístroje lze provést kompletní ošetření pleti. Na rozdíl od běžné kosmetiky využívá patentovanou vortexovou technologii, která přináší lepší dermabrazi a hlubší penetraci intenzivních látek do kůže! Syndeo navíc umožňuje světelnou LED terapii k regeneraci pleti a lymfatickou drenáž k její detoxikaci a lepšímu hojení.
Proč byste si měli dopřát přístrojové ošetření pleti Hydrafacial? Na to jsme se zeptali Mgr. Renaty Sičákové, majitelky Hydrafacial Centra Praha a ředitelky Alcea Medical s.r.o. 
 
Jak dlouho působíte v kosmetickém průmyslu?
V oblasti zdravotnictví, intenzivní péče, dermatologie a kosmetiky se pohybuji již přes dvacet let. Během té doby jsem pracovala jak s pacienty v Čechách i v zahraničí, tak i v distribuci lékařských přístrojů a kosmetiky. Společně se svým manželem, MUDr. Michalem Sičákem, provozuji síť dermatologických klinik Derma Medical Clinic.
Byla jsem jedním z prvních dodavatelů chemických peelingů do ČR a na Slovensko a zároveň jedním z prvních školitelů lékařů a kosmetiček této péče na našem trhu.
Společnost Hydrafacial LLC., výrobce přístrojů Hydrafacial® z USA, zastupuji již desátým rokem v ČR a na Slovensku. Snažím se vybudovat síť certifikovaných center, která poskytují tuto skvělou péči originálním přístrojem!
Během svého profesního života jsem sama prošla množstvím převážně zahraničních školení a odborných kongresů v oboru dermatologie a estetické medicíny. Všechny své zkušenosti nyní věnuji právě prodeji přístrojů Hydrafacial, školení lékařů a kosmetiček certifikovaných center a právě novému otevřenému oficiálnímu centru Hydrafacial Praha.

Co vás motivovalo k tomu, abyste začala podnikat v oblasti kosmetiky?
Vzhledem tomu, že jsem se vždy pohybovala v oblasti zdravotnictví, dermatologie a kosmetiky, byla mi tato oblast hodně blízká. Sama mám ráda dobrou kosmetiku a líbí se mi, jak lze pomocí nejrůznějších procedur ovlivnit stav pleti. Kdysi jsem bojovala i já s akné a díky stálé péči jsem se z něj vyléčila. Nyní se snažím šířit osvětu dál a jsem ráda, že jsou k dispozici skvělé nové technologie. Hodně mě samozřejmě motivují výsledky mých klientů, a to jak těch, kteří Hydrafacial provozují, tak těch, kteří péči podstoupí. Jsem šťastná, když vidím, že Hydrafacial funguje a že všichni jsou se svojí pletí po ošetření spokojení!

Čím vaše firma vyniká mezi jinými?
Naše společnost zastupuje na trhu v České republice a na Slovensku světovou jedničku mezi přístrojovými ošetřeními – Hydrafacial. Zajišťujeme kompletní péči o naše klienty, kterými jsou kliniky estetické medicíny a kosmetická centra. Zároveň jsme otevřeli v Praze nově oficiální centrum právě pro Hydrafacial. Působí vlastně jako takový showroom. Toto není pro kosmetické firmy úplně běžné. V centru pořádáme workshopy a školení pro naše klienty a zájemce o Hydrafacial. Zároveň zde konáme společenské akce pro pozvané a pro média, abychom zvýšili povědomí o značce. V Hydrafacial Centru máme ale také salón, kde tuto unikátní péči nabízíme široké veřejnosti. Celkově se snažíme šířit osvětu v kosmetické péči.

Proč jste si vybrali pravě Hydrafacial?
Hydrafacial je revoluční péče mezi přístrojovými terapiemi v estetickém průmyslu. Přestože se nejedná o invazivní metodu, má skvělé výsledky. Je to vlastně takový přechodný můstek mezi běžnou kosmetikou a invazivními terapiemi, jako jsou lasery nebo mezoterapie. Hydrafacial využívá patentovanou vortexovou technologii, díky které všechny intenzivní látky, které při ošetření používáme, prostupují hlouběji do pokožky.
Navíc je to úplně kompletní ošetření pleti! Zahrnuje několik kroků, které na sebe krásně navazují. Nejprve pleť obrousíme, abychom odstranili odumřelou vrstvu a připravili ji na přijmutí aktivních látek. To ještě podpoříme chemickým peeligem pro lepší obnovu. Dalším krokem je vysátí přebytečného kožního mazu, černých teček a dalších nečistot. Funguje to jako takový vysavač, který pleť dokonale vyčistí. A ta je potom připravena přijmout a doslova nasát aktivní látky. A tím již nastává aplikační fáze, kdy do pleti vpravujeme díky vortexu intenzivní séra, takzvané boostery, podle potřeb pleti klienta. Působení boosteru ještě podpoříme aplikací LED světelné terapie. Máme na výběr intenzivní červené světlo pro omlazení a podporu tvorby kolagenu a elastinu nebo modré dezinfekční světlo, které zabíjí bakterie způsobující akné. V závěru ošetření ještě pleť napustíme super koktejlem kyseliny hyaluronové, antioxidantů a peptidů. Pleť je po ošetření čistá a napumpovaná skvělými ingrediencemi, které ještě dlouho v pleti pracují.
Hydrafacial zažívá celosvětově neskutečný nárůst. V současné době se každých 30 sekund provede jedno ošetření a je o něj velký zájem. Firma se navíc spojila se světovými lídry v estetice, jako je plastický chirurg Dr. Paul Nassif, Jennifer Lopez nebo Murad, Dior, ZO Skin či Omorovicza. Ti všichni pro Hydrafacial exkluzivně vyrábějí boostery, které můžeme vpravovat do pleti, a upravovat tak ošetření na míru klientům. Myslíte si, že by tyto světové značky spojovaly síly s technologií, která nefunguje? Asi ne…
Také se mi líbí, že Hydrafacial můžete krásně kombinovat s ostatními terapiemi. Lze jím připravit pleť pro výplně nebo botox či podpořit hojení po laserových terapiích a plastických operacích.
Já sama ošetření miluji! Pleť se po něm postupně uzdravuje! A jenom zdravá pleť je krásná pleť. Ten pocit po ošetření je nepopsatelný.
Je to o pocitu čistoty, plnosti, jasu a zdraví! Nepotřebujete po něm ani žádný make-up! Cítíte se sebevědomě i bez něj.

Jaké problémy řeší ošetření pleti Hydrafacial?
Hydrafacial je vhodný pro každou, ale opravdu pro každou pleť, pro ženy i muže! Ošetření lze přizpůsobit na míru podle typu pleti, věku, ale i problémů, které chceme řešit. Pomocí Hydrafacialu lze zlepšit aknózní pleť, ale také můžeme pleť omladit, zjemnit vrásky a jemné linky. Pravidelnou péčí se dá zlepšit vzhled pigmentových skvrn a celkově pleť rozjasnit. Zásadní filozofií je ale celkové zlepšení pleti a její ozdravění. Po Hydrafacialu je pleť krásně hydratovaná, zdravá, vyhlazená a „napumpovaná“. Celosvětově se mluví o takzvaném „Hydrafacial Glow“. Pleť po něm je zářivě krásná. Z odborného hlediska se mění její struktura, narůstá vrstva epidermis a dermis, zlepšuje se cévní struktura. To vše vidíme navenek, protože se zlepšuje metabolická aktivita buněk, a tím se tvoří více kolagenu a elastinu. Pleť se viditelně zlepšuje!

Od jakého věku doporučujete ošetření tímto přístrojem?
Je to velmi individuální. Ošetření je vhodné od chvíle, kdy na pleť začínají působit hormony. Je to přibližně od 12 let. Pleť začíná mít problém s akné. Od této chvíle lze Hydrafacial provést.
Hydrafacial je úžasný právě v tom, že na něj může klient docházet prakticky celý život! Od dětství až po stáří. Ošetření se dá upravit vždy na míru potřebám pleti. V první části života řešíme akné, poté hydrataci a vypnutí pleti a nakonec i pigmentace a její křehkost či problém s cévní strukturou, neboli rosaceu.

Za jak dlouho se efekt ošetření dostaví?
U Hydrafacialu jsou vlastně dva efekty působení. První je ten okamžitý. Je to vlastně okamžitý efekt čisté, zářivé a vypnuté pleti. Ne nadarmo se mu přezdívá „Red Carpet Treatment“. Klient nebo klientka může ihned do společnosti a svojí pleti udělá dojem!
Druhý je zdravotní, který vyžaduje delší dobu. Po opakovaném ošetření se celkově zlepšuje stav pleti a upravují se všechny problémy, které klient indikuje – tedy vrásky, povadlost, nedostatek jasu, dehydratovaná pleť, hyperpigmentace, akné. Zde se uplatňuje heslo Hydrafacialu „The best skin of your life“!

Co dalšího můžete doporučit pro udržení krásy a mladistvosti pokožky?
Pro krásnou pleť je samozřejmě důležitý celkový životní režim. Pomáhá pitný režim, zdravá strava, odpočinek nebo spánek a pobyt v přírodě! Důležitá je také domácí péče o pokožku. Čištění pleti před spánkem se zdá jako klišé, ale je opravdu důležité. Samozřejmostí je kosmetika, kterou vám obvykle doporučí odborník, lékař nebo kosmetička. Znají stav vaší pleti a umí doporučit produkty, které jsou pro vás vhodné. A kdybych měla něco vyzdvihnout, byla by to ochrana před UV zářením. I když se to nezdá, škodlivé paprsky na nás mají vliv, i když je „pod mrakem“. Opravdu je to jeden z nejhorších vnějších vlivů, který na nás působí. Proto doporučuji kvalitní krém s SPF faktorem. Měl by být součástí každé kosmetické výbavy ženy i muže.

Je nezbytné neustále sledovat trendy v kosmetickém průmyslu?
Samozřejmě! Proto se neustále vzdělávám a navštěvuji většinu světových kongresů v estetické dermatologii. Dnešní doba je rychlá a stejně tak trendy v estetickém průmyslu se posouvají. Posledním trendem je kombinace terapií. Hydrafacial je právě jednou z terapií, kterou můžeme kombinovat s dalšími procedurami a zlepšovat jejich účinek. I v našem Hydrafacial Centru se snažíme zjišťovat a implementovat možnosti kombinování například s mikrojehličkováním, radiofrekvencí a dalšími terapiemi. Výsledky to posouvá ještě o třídu výše.

Jaké jsou vyhlídky pro blízkou budoucnost?
Moc bych si přála, aby se nám povedlo vybudovat širokou síť center, která by skvělou péči Hydrafacial v České republice nabízela. Na Slovensku již tato síť dobře funguje, ale v Čechách máme ještě velký nevyužitý potenciál.
Samozřejmě bych byla moc ráda, kdyby se naše oficiální centrum Hydrafacial Praha stalo příjemnou zastávkou pro koncové klienty, kteří si přejí mít zdravou a krásnou pleť a mít místo, kde zrelaxovat
a nabít se pozitivní energií pro další dny.
Také se těším na spolupráci s ostatními firmami, které mohou přinést v kombinaci s Hydrafacialem ještě lepší výsledky v péči o pleť klienta. Tento rok bych se ráda zaměřila na budování povědomí o značce na našem trhu. To jistě přinese pozitivní výsledky všem!

Co se vám na vaší práci líbí nejvíce?
Největší radost mám samozřejmě z výsledků klientů! Je to hodně motivující, když vidíte, že jste někomu pomohli ke zdravé a krásné pleti. Je skvělé, když dostáváte pozitivní reference, jak jste pomohli ozdravit a zlepšit celkový stav pokožky.
A potom mám také radost z úspěchu center, která Hydrafacial nabízí! Je to samozřejmě o úspěchu s klienty, ale i o finančním profitu, který ošetření přinese. Bez toho by nemohl business fungovat.
Celkově mi práce přináší radost a motivaci pro další kroky, které v každodenní rutinně řeším.

Vaše tajemství úspěchu?
Pracuji jenom s technologiemi, které jsem si sama vyzkoušela a kterým věřím! Proto jsem si mezi ostatními, se kterými jsem v životě pracovala (a že jich bylo hodně), vybrala právě Hydrafacial. Vím totiž, že po něm budou klienti nadšení a spokojení. Celkově razím heslo, že „Beauty is a feeling!“. Toto motto nám svítí i v našem Hydrafacial Centru. Klienti si musí po ošetření věřit! Musí cítit, že jsou krásní. A to je polovina úspěchu. Další polovina je samozřejmě o neustále každodenní práci. Svoji práci miluji a snažím se ji dělat dobře!

AKTUÁLNÍ ČÍSLO

Naši partneři

komora clen

Audi

smart 270x371 02

Paliy

Banner LaVino

Banner cafedock

Banner cafedock2

onix

Banner felixir

Banner lexus

Banner Lazne

Banner reviderm

Banner napoleon